شرکت فاطررسا نور

ساخت وبلاگ

گوگل اعلام کرده به 5 شرکت دیگر برای ساخت یک سیستم کابل فیبر نوری که سواحل غربی آمریکا را به شهرهای Chikura و Shima در ژاپن متصل می کند پیوسته است که این پروژه به عنوان Faster نامیده می شود. این سیستم کابل 300 میلیون دلار تخمین زده شده است.
Faster با کابلی با 6 جفت فیبر و تکنولوژی های انتقال نوری با ظرفیت اولیه 60 Tb/s (100 Gb/s * 100 طول موج * 6 جفت فیبر) طراحی شده است.

5 سرمایه گذار دیگر در Faster شامل تلفن همراه بین الملل چین، شرکت مخابرات جهانی چین، حمل و نقل جهانی، RDDI و Singtel می باشند. بهترین فروشنده سیستم های کابل زیر دریایی با بیش از 200,000 کیلومتر کابل، تامین کننده سیستم برای Faster خواهد بود.

معاون ارشد مدیر زیر ساخت های فنی و گوگل، اورس هولزله در google+ بیان کرد: "در گوگل ما میخواهیم محصولاتمان سریع و قابل اعتماد باشند که نیاز به یک زیرساخت شبکه بزرگ دارد که برای بیشتر از یک بیلیون کاربران اندروید یا توسعه دهندگان محصولات در حال ساخت در بستر ابر گوگل مناسب باشد و گاهی نیاز است مسیر Faster از اقیانوس بگذرد. به همین دلیل ما بر روی Faster سرمایه گذاری کردیم که یک کابل زیر دریایی جدید می باشد که شهرهای غرب ساحل آمریکا را با ظرفیت 60Tbps به دو مکان ساحلی در ژاپن متصل می کند. (حدود 10 میلیون بار سریعتر از مودم کابلی شما)"

با توجه به Builtvisible حدود 200 کابل فیبر نوری در شبکه زیر دریا که اطلاعات اینترنت را در سراسر جهان انتقال می دهد، بیش از 95 درصد از ترافیک داده و صوت اقیانوسپیما را حمل می کنند. در 2013 کابل های زیر آبی 51 بیلیون گیگابیت در هر ماه حمل می کنند و انتظار می رود به 132 بیلیون گیگابیت در بیش از 4 سال افزایش یابد....

برای دیدن ادامه خبر به لینک زیر مراجعه نمایید:

سرمایه گذاری گوگل برای احداث کابل فیبر نوری زیر دریایی

 

شرکت فاطررسا نور...
ما را در سایت شرکت فاطررسا نور دنبال می کنید

برچسب : فیبر نوری,تجهیزات شبکه,کانورتر,پچ پنل,زیر ساخت,کانکتور,کابل فیبر نوری,انواع فیبر نوری,پچ کورد,تجهیزات فیبر نوری,فروش فیبر نوری,تار نوری,مدیا کانورتور,تجهیزات پسیو شبکه,پچ کورد فیبر نوری,پسیو,پچ پنل فیبر نوری,فروش کابل فیبر نوری,مفصل فیبر نوری,کانکتور bnc ,فیبر نوری اینترنت,Optical fiber adapter ,مبدل فیبر نوری,کانکتور فیبر نوری,کانکتورهای فیبر نوری,فیبر نوری در ایران,پروژه فیبر نوری,آداپتور فیبر نوری,پچ کرد,تجهیزات اکتیو شبکه,خدمات فیبر نوری,تکنولوژی فیبر نوری,نصب فیبر نوری,سوئیچ فیبر نوری,اخبار,خبر,اخبار فیبر نوری,خبر فیبر نوری, نویسنده : میثم fiber بازدید : 291 تاريخ : دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت: 17:02

عصر پنجشنبه 1/ مرداد در جلسه شورای اداری لرستان، معاون طرح و توسعه فناوری های نوین شرکت ارتباطات زیرساخت بیان کرد: شرکت زیر ساخت متولی شبکه مادر مخابراتی کشور است و شرایط لازم برای اپراتور ها جهت ارائه سرویس های نهایی خود به مردم را فراهم می کند.
ایشان اظهار داشت: در طول دولت یازدهم شبکه فیبر نوری اصلی از 51 هزار کیلومتر به 56 هزار و 500 کیلومتر رسیده و در زمینه ی انتقال فیبر نوری پروژه ی تلاش را اجرا نموده ایم.
ظرفیت شبکه انتقال نوری کشور در ابتدای دولت تدبیر و امید حدود 450 هزار ای وان (E1) بوده و با اجرای پروژه ی تلاش با یک میلیون و 300 ای وان افزایش یافت که این افزایش بیش از 5/2 برابر می باشد.
امید است تا پایان امسال این ظرفیت به 4 میلیون ای وان افزایش یابد و افزایش 6/2 برابری در این زمینه حاصل شود.
همچنین در ادامه افزود: حوزه شبکه IP کشور سرویس های متنوعی را در بر می گیرد که ظرفیت آن حدود 620 گیگابیت بر ثانیه بوده که با رشد 284 درصدی به 2400 تراگیگ افزایش یافته است و امیدواریم این ظرفیت تا پایان امسال به 4 هزار گیگابیت بر ثانیه افزایش یابد....

برای دیدن ادامه خبر به لینک زیر مراجعه نمایید:

طول شبکه فیبر نوری کشور به 56 هزار کیلومتر رسید

 

شرکت فاطررسا نور...
ما را در سایت شرکت فاطررسا نور دنبال می کنید

برچسب : فیبر نوری,تجهیزات شبکه,کانورتر,پچ پنل,زیر ساخت,کانکتور,کابل فیبر نوری,انواع فیبر نوری,پچ کورد,تجهیزات فیبر نوری,فروش فیبر نوری,تار نوری,مدیا کانورتور,تجهیزات پسیو شبکه,پچ کورد فیبر نوری,پسیو,پچ پنل فیبر نوری,فروش کابل فیبر نوری,مفصل فیبر نوری,کانکتور bnc ,فیبر نوری اینترنت,Optical fiber adapter ,مبدل فیبر نوری,کانکتور فیبر نوری,کانکتورهای فیبر نوری,فیبر نوری در ایران,پروژه فیبر نوری,آداپتور فیبر نوری,پچ کرد,تجهیزات اکتیو شبکه,خدمات فیبر نوری,تکنولوژی فیبر نوری,نصب فیبر نوری,سوئیچ فیبر نوری,اخبار,خبر,اخبار فیبر نوری,خبر فیبر نوری, نویسنده : میثم fiber بازدید : 402 تاريخ : يکشنبه 11 مرداد 1394 ساعت: 16:29

یک شبکه کامپیوتری تمام کامپیوترها به علاوه سایر تجهیزات جانبی نظیر پرینتر را به هم متصل می نماید.
برای ایجاد شبکه کامپیوتری، به رنج وسیعی از تجهیزات فیزیکی شامل قطعات سخت افزاری شبکه نیاز می باشد که در زیر به آنها اشاره می نماییم:

کابل ها و کانکتور ها

کابل ها با کمک کانکتور ها ارتباط بین کامپیوتر ها، پرینتر ها، سرور ها و سایر تجهیزات شبکه شما را ایجاد می کنند.
روتر
یک دستگاه تخصصی شبکه که نود بعدی برای هدایت بسته دیتا به سمت مقصد نهایی را تعیین می کند و بر خلاف گیت وی نمی تواند رابط پروتکل های متفاوت باشد. این دستگاه در لایه 3 OSI کار می کند.

سوئیچ
یک دستگاه که ترافیک را از یک سگمنت شبکه به خطوط معین ( مقصد یا مقاصد مورد نظر ) که سگمنت ها را به سگمنت های شبکه ی دیگر اتصال می دهند، تخصیص می دهد. برخلاف hub، سوئیچ ترافیک شبکه را تجزیه و به مقاصد مشخص، نه تمام سیستم های درون شبکه، ارسال می کند. این دستگاه در لایه 2 OSI کار می کند.

اکسس پوینت بی سیم

این دستگاه امکان اتصال به شبکه های بی سیم را فراهم می کند....

برای دیدن ادامه مقاله به لینک زیر مراجعه نمایید:

تجهیزات شبکه و کابل ها

 

شرکت فاطررسا نور...
ما را در سایت شرکت فاطررسا نور دنبال می کنید

برچسب : فیبر نوری,تجهیزات شبکه,کانورتر,پچ پنل,زیر ساخت,کانکتور,کابل فیبر نوری,انواع فیبر نوری,پچ کورد,تجهیزات فیبر نوری,فروش فیبر نوری,تار نوری,مدیا کانورتور,تجهیزات پسیو شبکه,پچ کورد فیبر نوری,پسیو,پچ پنل فیبر نوری,فروش کابل فیبر نوری,مفصل فیبر نوری,کانکتور bnc ,فیبر نوری اینترنت,Optical fiber adapter ,مبدل فیبر نوری,کانکتور فیبر نوری,کانکتورهای فیبر نوری,فیبر نوری در ایران,پروژه فیبر نوری,آداپتور فیبر نوری,پچ کرد,تجهیزات اکتیو شبکه,خدمات فیبر نوری,تکنولوژی فیبر نوری,نصب فیبر نوری,سوئیچ فیبر نوری, نویسنده : میثم fiber بازدید : 263 تاريخ : يکشنبه 11 مرداد 1394 ساعت: 16:27

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات – محمود واعظی – در نشست شورای اداری سیستان و بلوچستان گفت: ظرفیت فیبر نوری در استان سیستان و بلوچستان تا پایان فعالیت این دولت به 4 هزار کیلومتر خواهد رسید و اعلام کرد شبکه فیبر نوری این استان به میزان یک هزار کیلومتر افزایش یافته است.
وی همچنین در ادامه بیان کزد: سرمایه گذاری همراه اول دراین استان جهت توسعه زیر ساخت، توسعه اشتغال و خدمات الکترونیک که از مهمترین برنامه های همراه اول می باشند، 4 برابر شده است.
واعظی توجه به مناطق محروم را از ویژگی های دولت تدبیر و امید بیان کرد که پیروی این توجه اجرا و تکمیل پروژه های زیربنایی در استان سیستان و بلوچستان در اولویت قرار گرفته است.

برای دیدن خبر به لینک زیر مراجعه نمایید:

4 هزار کیلومتر ظرفیت فیبر نوری در استان سیستان و بلوچستان

شرکت فاطررسا نور...
ما را در سایت شرکت فاطررسا نور دنبال می کنید

برچسب : فیبر نوری,تجهیزات شبکه,کانورتر,پچ پنل,زیر ساخت,کانکتور,کابل فیبر نوری,انواع فیبر نوری,پچ کورد,تجهیزات فیبر نوری,فروش فیبر نوری,تار نوری,مدیا کانورتور,تجهیزات پسیو شبکه,پچ کورد فیبر نوری,پسیو,پچ پنل فیبر نوری,فروش کابل فیبر نوری,مفصل فیبر نوری,کانکتور bnc ,فیبر نوری اینترنت,Optical fiber adapter ,مبدل فیبر نوری,کانکتور فیبر نوری,کانکتورهای فیبر نوری,فیبر نوری در ایران,پروژه فیبر نوری,آداپتور فیبر نوری,پچ کرد,تجهیزات اکتیو شبکه,خدمات فیبر نوری,تکنولوژی فیبر نوری,نصب فیبر نوری,سوئیچ فیبر نوری,اخبار,خبر,اخبار فیبر نوری,خبر فیبر نوری, نویسنده : میثم fiber بازدید : 256 تاريخ : يکشنبه 4 مرداد 1394 ساعت: 13:22

مرحله مهم: برش فیبر

مهمترین مرحله از اتصال مکانیکی برش صحیح فیبر می باشد. اغلب کیت های اتصال مکانیکی یک کلیور ارزان که شبیه دستگاه منگنه می باشد همراه خود دارند.
در حالی که این کلیور می تواند نتایج قابل قبولی تولید کند، کار با آن نیاز به مقداری تمرین و استفاده مستمر دارد. این مطلب را می توان برای تمام کلیور های دستی ارزان بیان کرد. انتخاب بهتر، کلیورهای گرانتر که برای اتصال فیوژن استفاده می شوند می باشد.
این کلیور خیلی گران است اما هزینه ی آن به سرعت با عملکرد بالاتر پرداخت و جبران خواهد شد. داشتن میکروسکوپی با توانایی بررسی انتهای فیبر بعد از برش جهت تعیین کیفیت و بررسی اتصال مفید می باشد.
در اینجا نمونه هایی از برش های خوب و بد نشان داده شده است.
فرایند اتصال مکانیکی

آماده سازی فیبر و کابل دراین روش مطابق روش اتصال فیوژن می باشد.

آماده سازی کابل ها برای اتصال

مقدار مناسبی از روکش را ( معمولا 2-3 متر ) برای اتصال و پوشاندن بافر تیوب ها و فیبر ها در بسته اتصال جدا کنید و همچنین مقدار مناسبی از الیاف دور آن را برای چسباندن و بستن باقی بگذارید. مواد مسدود کننده آب را با استفاده از پاک کننده های مناسب تمیز کنید.
بافر تیوب ها را جهت نمایان شدن فیبر ها برای اتصال حذف کنید. به طور کلی بسته های اتصال به یک متر بافر تیوب درون بسته و یک متر فیبر درون سینی اتصال نیاز دارند. تمام مواد مسدود کننده آب را تمیز کنید.

برای دیدن ادامه مقاله به لینک زیر مراجعه نمایید:

فرایند اتصال مکانیکی

 

شرکت فاطررسا نور...
ما را در سایت شرکت فاطررسا نور دنبال می کنید

برچسب : فیبر نوری,تجهیزات شبکه,کانورتر,پچ پنل,زیر ساخت,کانکتور,کابل فیبر نوری,انواع فیبر نوری,پچ کورد,تجهیزات فیبر نوری,فروش فیبر نوری,تار نوری,مدیا کانورتور,تجهیزات پسیو شبکه,پچ کورد فیبر نوری,پسیو,پچ پنل فیبر نوری,فروش کابل فیبر نوری,مفصل فیبر نوری,کانکتور bnc ,فیبر نوری اینترنت,Optical fiber adapter ,مبدل فیبر نوری,کانکتور فیبر نوری,کانکتورهای فیبر نوری,فیبر نوری در ایران,پروژه فیبر نوری,آداپتور فیبر نوری,پچ کرد,تجهیزات اکتیو شبکه,خدمات فیبر نوری,تکنولوژی فیبر نوری,نصب فیبر نوری,سوئیچ فیبر نوری, نویسنده : میثم fiber بازدید : 299 تاريخ : يکشنبه 4 مرداد 1394 ساعت: 13:20